Održavanje
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.08.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo prijavili JP Gradsko stambeno da dođu radi čišćenja glavne kuhinjske horizontale koja se nalazi u podrumu
OBAVEŠTENJE STANARIMA
06.08.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo prijavili JP Gradsko stambeno začepljenje kuhinjskih vertikala u zgradi i zahtevali smo da dođu sa veliko sajlom i da iz podruma odrade odgušenje
OBAVEŠTENJE STANARIMA
05.08.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo prijavili JP Gradsko stambeno začepljenje kuhinjske vertikale u stanu broj 3.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
05.08.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili informaciju iz MTS-a da je interfon u prekidu zbog njihove greške i da će izvršiti popravku kad im se majstor vrati sa godišnjeg odmora za nekih 15 dana.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
26.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali Nikolu Vučenovica iz MTS-a zbog problema sa interfonom. Rečeno nam je da prvo mora da proveri ko je od podizvodjača uvodio optički kabal i javiće nam u narednih par dana.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da je bila ekipa JP Gradsko stambeno zbog zagušenja kuhinjske vertikale u stanovima 12 i 16
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo poslat zahtev MTS-u radi popravke kablova za interfonski sistem
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo prijavljeno JP "Gradsko stambeno" zagušenje kuhinjske vertikale u stanovima 12 i 16
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da je poslat zahtev MTS-u radi popravke kablova za interfonski sistem
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JP Gradsko stambeno za finansijski izvestaj
OBAVEŠTENJE STANARIMA
13.07.2021.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljeno JP "Gradsko stambeno" zagušenje kuhinjske vertikale u stanovima 12 i 16
OBAVEŠTENJE STANARIMA
24.06.2021.- Obaveštavaju se stanari da je poslat zahtev JP "Gradsko stambeno" za finansijski izveštaj za 2020.god. i 2021.god.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
23.06.2021.- Obaveštavaju se stanari da je poslat zahtev JKP "Gradsko Zelenilo" u vezi košenja trave ispred zgrade i sadnje žive ograde
16.06.2021.- Obaveštavaju se stanari da je podignut novac sa racuna SZ u iznosu od 3000 dinara radi instalacije elektronske brave
04.06.2021.- Obaveštavaju se stanari da je podignut novac sa racuna SZ u iznosu od 2500 din
22.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen preostali iznos za oluk Kazić Esminu
20.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo poslat zahtev JP Gradsko stambeno da vrate 12 kapica sa dimnjaka koje su skinuli prilikom radova 30.12.2020.god.
19.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je uložena reklamacija na čišćenje JP Gradsko Stambeno
12.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je dobijena saglasnost za uvođenje optičkih kablova MTS mreže
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JKP "Gradsko Zelenilo" da će radovi biti izvršeni u narednom periodu u skladu sa dinamikom radova JKP "Gradsko Zelenilo"
06.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je poslat zahtev JKP Gradsko Zelenilo radi orezivanja drveća
PONUDA ZA PROVERU
ELEKTRO INSTALACIJA
Da li ste saglasni da se uvede redovna mesečna kontrola
zajedničkih elektro instalacija koja iznosi 150 din po stanu a koja se ne bi
dodavala na vaš mesečni račun već bi se plaćalo sa računa iz fonda Stambene
zajednice. U tu redovnu kontrolu spada provera ispravnosti zajedničkih elektro instalacija a
po potrebi vrši se besplatna zamena štekera,utičnica i običnih sijalica.
Vaš glas da li ste za ili protiv provere elektro instalacija možete poslati
putem SMS-poruke (uz obavezan broj stana I adresu SZ) na jedan od br.tel.
060/371-8886 ili na e-mail mestroviceva37@gmail.com
. Svoje glasanje možete obaviti
najkasnije do 10.04.2021.god.
29.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena zamena oluka
18.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali JP Gradsko stambeno vezano za naš zahtev od 08.02.2021.god da vrate 12 kapica sa dimnjaka . Dobili smo odgovor da će na naš zahtev odgovoriti pismenim putem i da je na odobrenju kod direktora.
16.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena prva rata za oluk Kazić Esminu
15.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena popravka dela krova iznad stana broj 18.
22.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je dobijena ponuda od JP Gradsko stambeno za sanaciju krovne konstrukcije
PONUDA
22.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen preostali iznos za sanaciju krova Kazić Esminu.
08.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali majstora Šilju u vezi zamena oluka sa prednje strane zgrade. Cena radova bi bila 370E,kada se preračuna i podeli na 20 stanova izađe 2200 dinara po stanu.Sa majstorom smo se dogovorili da stanarima podelimo na 2 rate po 1100 dinara. Februarski račun će biti uvećan za iznos od 1100 dinara,i to će biti prva rata, a u toku marta treba da je platimo kako bi majstor nabavio materijal i počeo da radi. Druga rata će biti na martovskom računu.
08.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je poslat zahtev JP Gradsko stambeno da vrate 12 kapica sa dimnjaka koje su skinuli prilikom radova 30.12.2020.god.
02.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen avans za sanaciju krova Kazić Esminu. Ostatak novca će biti prikupljen naplatom preko januarskog računa za održavanje zgrade
29.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo poslali zahtev JP Gradsko stambeno da nam dostave fotografije pre i posle izvršenih radova na krovu 31.12.2020.god.
25.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo poslali zahtev za reklamaciju na radove krovne konstrukcije JP Gradsko stambeno. O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni
22.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo poslali dopis GO Voždovac za novčanu pomoć oko sanacije krova.
19.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili i treću ponudu za krov privatne firme.
Treća ponuda– Stil net
Opis radova:
Demontaža limenog krova 294m2
Montaža okapnice dimnjaka 14 kom
Montaža ventilacionih kapa 6 kom
Garancija na lim 20 god
Garancija na radove 2 god
CENA : 1.249.600,00 din
Da bi radovi otpočeli neophodno je da se uplati avans od 30% odnosno avans u iznosu od 374.880,00 din. Plaćanje bi moglo da ide na 12 mesečnih rata odnosno 5206,66 din po stanu . Ako bi se stana složili rata bi mogla da se poveća kako bi se brže skupio novac da se plati avans.
15.01.2021.- Obaveštavaju se
stanari da smo dobili ponude za krov od dve privatne firme.
1. Prva ponuda – Jovanović Gradnja
Opis radova:
Nabavka i prevoz materijala
Demontaža limenog krova 294m2
Montaža ter-papira 294 m2
Montaža novog krovnog pokrivača (falcovani
lim) 294m2
Montaža okapnice dimnjaka 14 kom
Montaža ventilacionih kapa 6 kom
Garancija na lim 20 god
Garancija na radove 2 god
CENA : 1.120.000,00 din
Da bi radovi otpočeli neophodno
je da se uplati avans od 40% odnosno avans u iznosu od 448.000,00 din. Plaćanje bi moglo da ide na 18 mesečnih rata odnosno 3111,11
din po stanu . Ako bi se stanari složili rata bi mogla da se poveća kako bi se
brže skupio novac da se plati avans.
2. Druga ponuda – No Limits
Opis radova:
Demontaža i uklanjanje starog
lima 294 m2
Montaža novog rebrastog lima
294 m2
Montaža opšivki oko dimnjaka
U ponudu ne ulazi sanacija
oštećenja dimnjaka koju su napravili iz JP Gradsko stambeno prilikom pokušaja
da vrate stari lim
Garancija na lim 20 god
Garancija na radove 2 god
CENA: 1.490.000,00 din
Da bi radovi otpočeli neophodno
je da se uplati avans od 40% odnosno avans u iznosu od 596.000,00 din Plaćanje bi
moglo da ide na 18 mesečnih rata
odnosno 4138,88 din po stanu . Ako
bi se stanari složili rata bi mogla da se poveća kako bi se brže skupio novac
da se plati avans.
Dostavljamo Vam odgovor nadležne službeČ
„Obzirom da je izvršeno preuzimanje ormara, EPS Distribucija preuzima u dalju nadležnost održavanje merno – razvodnog ormara. Nadležne službe elektrodistibucije će u najskorijem roku izaći na teren i utvrditi stvarno stanje ormara, a nakon toga biće preduzete neophodne mere
S poštovanjem,
Informativni centar
tel. 011/395-77-77
26.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da su servisirani PP aparati.
03.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2020. i 12.2020. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
10.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za novi kućni red
31.07.2020.- Obaveštavaju se stanari da je uložena reklamacija na čišćenje JP "Gradsko stambeno"
OBAVEŠTENJE STANARIMA
28.05.2020.- Poslat zahtev JKP "Gradsko stambeno" za pružanje usluga čišćeja
OBAVEŠTENJE STANARIMA
25.05.2020.- Većinskom odlukom stanara izabrano je JP "Gradsko stambeno" za pružanje usluga čišćeja
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.05.2020.- Obaveštavaju se stanari da su servisirani PP aparati.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.05.2020. - Obaveštavaju se stanari da smo raskinuli saradnju sa agencijom Mister Clean koja je čistila vašu zgradu. Raskinuli smo kako zbog nezadovoljstva stanara tako i zbog nezadovoljstva kancelarije za PU. Prikupili smo 4 nove ponude za čišćenje:
1. Agencija Čisto i Blistavo - 350 din po stanu
2. Agencija Cristal Clean up - 450 din po stanu
3. Agencija Vrednice - 550 din po stanu
4. Agencija Sion Gard - 1200 din po stanu
SPECIFIKACIJA RADOVA NA ODRŽAVANJU HIGIJENE (sve 4 ponude sadrže iste specifikacije radova)
1. Čišćenje i brisanje podnih obloga mopom - 1xnedeljno
2. Čišćenje i brisanje kompletnog stepeništa mopom - 1xnedeljno
3. Brisanje cokli duž stepeništa - po potrebi
4. Brisanje ulaznih vrata (komplet staklenih površina) do 3 metra visine - 1xnedeljno
5. Brisanje gelendera - 1xnedeljno
6. Pajanje i skidanje paučine - po potrebi
7. Brisanje poštanskih sandučića -1xnedeljno
8. Brisanje hidrantskih sandučića, pp aparata - 1xnedeljno
9. Metlanje stepeništa i hodnika - 1xnedeljno
10.Pražnjenje kanti u zgradi - 1xnedeljno
11. Metlanje ispred ulaza u zgradu -1xnedeljno
12. Metlanje staze oko zgrade , čišćenje kanala sa bočne strane zgrade i iza zgrade
Molimo stanare da se u roku od 24h izjasne za koju ponudu su se odlučili kako bi novoizabrana agencija počela sa radom od 18.05.2020.god. Svoj glas možete dati putem vibera na grupi SZ ili na e- mail mestroviceva37@gmail.com. Oni stanari koji ne budu dali glas ni za jednu ponudu smatraće se da su automatski glasali za najpovoljniju/najnižu ponudu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.04.2020. - Obaveštavaju se stanari da je JKP “Gradsko stambeno” otklonilo kvar u stanu broj 1
OBAVEŠTENJE STANARIMA
03.04.2020.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljena havarija u stanu broj 1, začepljenje kanalizacije i izlivanje van stana.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
13.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da su kupljene dva LED panela od 18w za stepenište.
19.02.2020.- Obaveštavaju se stanari da je predata reklamacija na usluge čišćenja firmi "Mister Clean"
OBAVEŠTENJE STANARIMA
07.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2019. i 12.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
17.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da ćemo mi sami odrediti prioritete i u skladu sa tim pripremiti Program održavanja za 2020. godinu i o tome obavestiti stanare na decembarskom sastanku jer se niko nije prijavio da želi da učestvuje u pregledu zgrade.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljeno začepljenje sudopere i izlivanje u stanu broj 1. Odmah je o tome obavešteno JP "Gradsko stambeno" radi izlaska na teren i otklanjnja kvara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da će u sredu 16.10. biti izvršen pregled zgrade da bi se izvršio popis neophodnih radova kako bismo mogli za decembarski sastanak da pripremimo Program održavanja za 2020. godinu. U vezi sa tim, molimo da se prijave 2 stanara koja bi sa nama učestvovala u pregledu zgrade i popisu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
30.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je anketu koja je postavljena za krečenje ulaza uz subvenciju Roma Company za materijal neko od nesavesnih stanara skinuo tako da nije bilo mogućnosti da se ista sprovede.
S obzirom na to da je ponuda bila nepotpuna i nerazumljiva, predlažemo da ako su stanari saglasni, na sledećem sastanku sprovedemo ponovno glasanje za krečenje koje bi se finansiralo novcem sa računa stambene zajednice.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
20.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev GO Voždovac za popločavanje prilazne staze zgradi, stepenica i podesta ispred ulaznih vrata.
Odgovor koji dobijemo od nadležnih biće istaknut na Blogu i Viber grupi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je danas postavljen anketni list u ulazu zgrade SUBVENCIJA (ROME COMPANY) za krečenje zgrada.
Molimo stanare da svojim potpisom jesu li za ili protiv glasaju kako bismo mogli da apliciramo za subvenciju do 01.09.2019.
Anketa će stajati do 13.08.2019. u ulazu zgrade kako biste mogli da date svoj glas.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
31.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da su postavljeni optički kablovi Telekoma.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
23.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da će narednih dana radnici Telekoma vršiti ugradnju optičkih kablova.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da su 19.07. servisirani PP aparati.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili 4 ponude za servisiranje PP aparata. U nastavku su iskazane cene ukupno za 3 komada:
1. DVD Vračar - 1584 dinara
2. Trosador - 1860 dinara
3. Vatrotehna - 2040 dinara
4. Vatrolux - 1600 dinara
Za sve ponude važi da u cenu nisu uračunati eventualni troškovi za zamenu rezervnih delova, kao ni prah ili gas.
Shodno ponudama koje smo dobili, smatramo da bi trebalo angažovati firmu Vatrolux koja je dala najpovoljniju ponudu.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
03.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da će narednih dana biti donesen i istaknut nov spisak stanara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
13.05.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet zahtev Telekomu Srbije da nam u vezi postavljanja optičkih kablova izdaju pismenu potvrdu u kojoj će biti naznačeno da svi troškovi postavljanja optičke infrastrukture padaju na teret Telekoma.
Naš zahtev je tom prilikom odbijen.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
14.03.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljeno pucanje cevi u stanu 10 (14) i to je odmah prijavljeno JP "Gradsko stambeno" kao zahtev za hitnu intervenciju.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
28.02.2019.- Ponuda JP "Gradsko stambeno" za poveravanje poslova izvođenja radova i detaljan predmer građevinsko - zanatskih radova
OBAVEŠTENJE STANARIMA
19.02.2019.- Obaveštavaju se stanari da će račun za februar biti uvećan za 800 dinara zbog popravke krova koju je platila gospođa Ljiljana iz stana broj 18 (postavila je i fotografije na Viber grupi 26.01). Ukupan iznos koji je platila je 16000 dinara, što po stanu izađe 800 dinara.
S obzirom na to da je krov i ventilaciona cev zajednički deo zgrade, svi stanari su vlasnici istih pa iz tog razloga su i u obavezi da finansijski učestvuju u popravci.
Samo februarski račun će biti uvećan, a od marta se vraća na stari iznos.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
06.02.2019.- Obaveštavaju se stanari da je prijavljeno začepljenje u sudoperi u jednom od stanova. Odmah smo obavestili JP "Gradsko stambeno" i kvar je otklonjen do kraja dana.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
24.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da većinskom odlukom stanara nije prihvaćena Ponuda JP "Gradsko stambeno" za poveravanje poslova izvođenja radova i detaljan predmer radova na elektroinstalacijama i uređajima.
Ako su stanari saglasni, možemo tražiti ponudu i od privatnih firmi.
OBAVEŠTENJE
22.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili pismenu potvrdu od "Orion telekom tim" doo vezano za uvođenje optičkih kablova u zgradu da svi troškovi postavljanja infrasturkture padaju na njihov teret i da stambena zajednica neće imati nikakvih izdataka vezano za te radove.
Neko od stanara je na poslednjem sastanku zahtevao da tražimo pismenu potvrdu.
OBAVEŠTENJE
15.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu od JP "Gradsko stambeno" za poveravanje poslova izvođenja radova i detaljan predmer radova na elektroinstalacijama i uređajima.
Ponudu sa specifikacijom poslova ćemo sutra dostaviti svim stanarima u poštanske sandučiće. Molimo vas da pročitate ponudu i izjasnite se o svojoj odluci na Anketnom listu ili svoj odgovor možete proslediti na e mail adresu mestroviceva37@gmail.com ili telefonom na 061/1378886. Koleginica će obići stanove tokom naredne nedelje da preuzme Anketne listiće od stanara koji se ne budu izjasnili puitem e maila ili telefona, a dan ranije ćemo najaviti vreme njenog dolaska.
Napominjemo, da je ovo samo ponuda od JP "Gradsko stambeno" i da ne postoji obaveza da se prihvati. U svakom slučaju, ako stanari žele, možemo naknadno tražiti ponude i od privatnih firmi koje se bave tim poslom.
OBAVEŠTENJE
14.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev JP "Gradsko stambeno" za ponudu za betoniranje staze oko zgrade, sa napomenom da se u ponudi navede da li bi bila urađena i hidroizolacija.
Odgovor koji dobijemo od nadležnih biće istaknut na Blogu i Viber grupi.
14.01.2019.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev JP "Gradsko stambeno" za ponudu za proveru stanja i po potrebi zamenu oluka na zgradi.
Odgovor koji dobijemo od nadležnih biće istaknut na Blogu i Viber grupi.
OBAVEŠTENJE
17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 12.2018. i 01.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE
27.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da smo primili dopis od JKP "Vodovod i kanalizacija", a uvezi našeg zahteva od 2.11.2018. za proveru i zamenu vodomera da je stari vodomer demontiran sa stanjem 13901m3 i da je postavljen nov sa stanjem 00001m3.
OBAVEŠTENJE
06.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da su jutros bili majstori iz JP "Vodovod i kanalizacija" po našem zahtevu za proveru vodomera i odvajanje istog od susedne zgrade. Posle pregleda javljeno nam je da stanari dobijaju uvećane račune iz razloga što je ventil popustio i da će ga oni zameniti.
Što se tiče razdvajanja od susedne zgrade za to je potreban Projekat i Građevinska dozvola. Sva dokumentacija se podnosi uz Zahtev, zatim se čekaju Uslovi koje oni daju, pa se tek onda vrši razdvajanje posle uplate odgovarajućeg iznosa, ako postoje tehničke mogućnosti. Izrada projekta i priprema ostale dokumentacije zahteva veća finansijska ulaganja i postupak traje duže vreme, tako da o tome možemo razgovarati na sledećem sastanku, ako se većina stanara složi.
OBAVEŠTENJE
02.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev JP "Vodovod i kanalizacija" za razdvajanje vodomera od susedne zgrade i proveru ispravnosti ili zamenu istog zbog velikih računa koje stanari dobijaju za vodu.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
26.10.2018.- Poštovani stanari, predat je Zahtev JP Gradskom stambenom za zamenu starih ormana za struju novim.
Odgovor koji dobijemo biće istaknut na blogu
Коментари
Постави коментар